MİNE G. KIRIKKANAT - HİÇ KİMSE

Bu roman, bu ay yayımlandı ve Mine Kırıkkanat favori yazarlarımdan olduğu için hemen okudum... Kırıkkanat her zamanki gibi cesur bir gazetecilik sergileyerek gerçek bir olaydan yola çıkmış ve bu romanı kurgulamış...

2013 yılında Paris’te öldürülen üç PKK’lı kadının suikastını kim yapmış olabilir şeklinde gelişen bir hikayesi var... casuslar, derin devlet, kimin eli kimin cebinde? Ülkelerin çıkarları, gerçeği örtecek mi açığa mı çıkaracak? cinayetlerden kim kazançlı çıkıyor? bu minvalde kitap ilerliyor... 

Çok akıcı ve sürükleyici bir anlatımı var, konu ilginizi çekiyorsa okuyun derim...

Yazar:  Mine G. Kırıkkanat
Sayfa Sayısı : 192
Basım Yılı : 2016
Yayınevi : Kırmızı Kedi
“Tutsak Önderliğin, esir düştüğünden beri T.C. hükümetine biat ettiğini hepimiz biliyoruz. Kuşkusuz önceden de işbirliği vardı, sen doğrusunu bilirsin. Belki de sana atılan iftira, aslında onun için geçerlidir.
Şimdi hükümetin muhatabı oldu. Ada’dan barış görüşmelerini yönetiyor.
T.C.’nin bu süreçten Parti’ye para ve silah sağlayan kaynakları kurutmak için yararlanacağına emin olabilirsin. Tutsak Önderlikten kurban istenecek. O da verecek. Muhtemelen bizler arasından birkaç isim söyleyecek. Ve ben o isimlerden biriyim.
Çok zamanım kalmadı, seziyorum.
Hoşçakal Heval...”

Paris, 9 Ocak 2013’te olağandışı bir suikaste tanık oldu. PKK militanı üç kadın, bir tabancadan sıkılan on kurşunla öldürüldü. Yakalanan tek zanlı, o gün bugündür yargılanmayı bekliyor. Katil olduğuna dair kesin bir kanıt bulunamadı, kimse inanmadı, inanmıyor.
Hiç Kimse, bu gerçek suikastın gerçekdışı bir komploya uyarlanan romanıdır.
Mine G. Kırıkkanat’ın olağanüstü kurgusu, işlenen cinayetlerde uluslararası bir işbirliğini inandırıcı kılarken; Teşkilat’ın yetiştirdiği tetikçilerin sınır ötesi harekâtlarını ve derin devletin sırlarını da gözler önüne seriyor.

Yorumlar

  1. konusu güzel ve de ilginç aslında.. kırıkkanat hiç okumadım hangisiyle başlamamı tavsiye edersiniz Gül Hanım?
    keyifli okumalar, sevgiler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bundan önce okuduğum Sinek Sarayı, Bir Gün, Gece ve Destina üçlemesini daha çok seviyorum... üçleme dediysem tam öyle değil kitaplar tek başına da okunabiliyor sadece kahramanlar ortak... ben karmakarışık okudum mesela hiç sorun olmadı ayrıca çok akıcı üçü peş peşe de okunabilir... ilk iki kitabın yorumu burada var isterseniz ona da bir göz atın... size de keyifli okumalar, sevgiler:)

      Sil
  2. şu anda Allah Allah bizim kontesi kim sevdi'sini okuyorum , köşe yazılarının derlemeleri , seviyorum kalemini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kitabı bilmiyordum iyi oldu, ben de ona bakayım:) sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ANDRÉ MAUROIS - İKLİMLER

SEZGİN KAYMAZ - Kün

LOU ANDREAS-SALOMÉ - RUTH